27.3.14

Mim Mimi..

Uzun zamandır aktif olmamama rağmen beni unutmayan sevgili arkadaşlarım var.Deep tone onlardan biri.Ortadan kaybolup bir anda çıkıp ben Cacaron dediğimde hemen tanıyan Deep cim beni çok mutlu etti..:)

Mimin konusu takip ettiğin bloglar..

Açıkçası bu uzun süre zarfında ne kendi bloglarımla ne de diğer bloglarla meşgul olabildim.Bilenler biliyor kızımın ardından bir de oğlum girdi hayat yoluma :) Ve ben artık 2 çocuklu meşgul bir anneyim.Oğlumdan önce o kadar boş vaktim varmış ki haberim yokmuş.Şimdi yarım saatlik uykuya bile hasretim..

Gelelim okuduğum bloglara.Gelemedim bir türlü.
Bu kaybolduğum süre zarfında blogger arkadaşlarımın çoğu sessiz sedasız gitmiş yerine yeni insanlar gelmiş.Bir baktım ki ben kimseyi tanımıyorum :) Kimse de beni tanımıyor.Bağırıyorum ben cacaron ,ben yasamladans diye..Kim tanıyacak ki.Değiştirmeseydin blog isimlerini zırt pırt.İyi oldu sana :))

Listem uzun olsa da.Bir kaç bloğun yazısını gördüm mü hemen açar okurum..

Başta Deep :) 

Sonra Absalom

Derya Kuzusu

Kış Güneşi

Pozitif Pembe

Değmesin Yağlı Boya

Meryem'in Mutfağından

O bir Anne

Okuyan

Listem düşündükçe uzuyor :)Okuduğum ve ismini sayamadığım tüm arkadaşlarıma da selam olsun.Ben hala faal bir blog takipçisiymişim :) Bu mimin ana fikri budur !


DİĞER BLOGLARIM TONTİRİKLER VE TONTİRİK TARİFLER


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder