10.1.11

2-3 yaş kız çocuk süveteri



Örgü buzlu cam örneği..
Önler ters arkası bir düz bir ters lastik...
İpim Alize Burcum Batik..4,5 numara şişle ördüm..Görümcemin yeni doğacak bebeği için..Biraz büyük yaptım ki 2-3 yaşlarında giyebilsin.

5 sıra lastik ördüm..67 ilmekle başladım daha sonra buzlu cam örneğini kurdum..1 karış 4 parmak örünce kolunu kestim 3-2-1-1
2-3 sıra daha örüp yaka oyuntusunu açtım..Bunun içinde tam ortadan 14 ilmek kestim iki yandan 20 ilmek kalıyor..daha sonra 2-1-1- kestim ve hiç kesmeden örüp bitirdim..
Arkasını dümdüz ördüm yalnız kesmeye 3 sıra kala yaka oyuntusu kestim ..ortadan sadece 14 ilmek...

Yakasını nasıl yaptığıma gelince..Sadece sol omuzu dikip yakadan ilmek çıkardım..Ve 1 cm düz ördüm..1 sıra haraşo..1 sıra düz örüp kestim..Tığla ucunu süsledim..

Kolları da aynı şekilde 2 düz 2 lastik ördüm..

2 yorum:

  1. çok beğendim yaa.çok şirin olmuş.bende sürekli yelek örüyorum.yiğenim olacak inşallah.sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuş. örgü ile aram olmamasına rağmen nasıl yapıldığını hep sormuşumdur.:) ellerinize sağlık
    http://cocuklarlamutfakta.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil