27.11.08

kızımın montu hazır :))


>Hazır olmasına hazır ama üstündeyken bir tane düzgün fotoğrafını çekemedim :)
beyaz kirpi ipten fermuarlı olarak yaptım.4,5 numara şiş kullandım.Sanırım biraz küçük oldu.Ama olsun....
Yaklaşık 500 gr ip gitti.Hİç ip karıştırmadan düz örgü ördüm.Lastik bölümünü normal iple haroşo ördüm.Ancak yapacaklara tavsiyem fermuar bölümünü de haroşo normal iple örmeleri,çünkü kirpi ipe takılıyor ve fermuar açılmıyor.Ya da düğmeli yapmak daha mantıklı.Bir de kapşon çok güzel olur.Ben denedim ama beceremedim,uğraşmak da istemediğim için yakasını geniş yaka olarak düz ördüm.Şimdiden kolay gelsin..

6 yorum:

  1. canım gunaydın,kızının kabanı super olmus,kac ıp gıttı bır de normal ıpte karıstırdın mı yazarmısın bana,ben de yapabılırsem kızıma yapayım,kardan kız olmus kızın,gule gule gıysın,sevgıler
    http://hobievigardenya70.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş.İkra prenses tam pamuk prenses olmuş.
    Güle güle giysin.
    Dediğin gibi fermuar bölümünü de normal ipten yapsaydın daha rahat kullanırdın.
    Sevgileeer.

    YanıtlaSil
  3. Kürk gibi ollmus hee, güle güle giysin:)
    Sapkali iyi olurdu dedigin gibi birde fermuar yerine ipler takilir evt.
    Bu kadar büyük birsey örmedim henüz, insallah birgün örerim:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık.çok yakışmış

    YanıtlaSil
  5. aaayy eline sağlık süper olmuşş yaa vala ikroşa da çok yakışmışş.. mşlhh

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel hakikaten.ellerine sağlık.İkroş da güle güle giysin.

    YanıtlaSil