4.11.08

sebzeli tencere pizzası


Canım çok pizza istedi bugün ama uğraşacak ve yapacak ne malzemem ne de gücüm vardı.Az bir araştırmayla tencere pizzasını keşfedip,hemen yaptım.Süper oldu.Tarif normal pizza gibiydi.Sucuklu falan ama ben İkra da yer diye sebzeli yaptım.Ama yemedi :))Malzemeleri vereyim hemen..

3 fincan un
1 fincan yoğurt
2 çorba kaşığı sıvıyağ
1 çay kaşığı kabartma tozu
1 yumurta
tuz

Sosu için..
1 çorba kaşığı salça
biraz sıvıyağ
1 çaybardağına yakın su
bir miktar tuz

Üstü için;
Dilediğiniz malzeme.Ben 1 adet kabak,1 adet havuç ve 1 patates koydum.En üstüne de kaşar peynir rendeledim...
Hamuru yoğurdum(cıvık bir hamur oluyor).En alta yayıp üstüne sosu ve malzemeleri ekleyip.Kısık ateşte 15-20 dakkika pişiriyorsunuz.Afiyet olsun :))

3 yorum:

  1. ellerine saglık, denemek lazım. Pizzanın her çeşidi güzel olur sanırım. Ama kabak svmiyorum çok fazla.

    YanıtlaSil
  2. Afiyet bal şeker olsun,pek leziz görünüyor.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Pizza pizzadir ve güzeldir:D
    Ayy canim cekti hee, ben pazar günü kumpir partisi verecektim evde güya ama ev yapimi pizza daveti mi yapsak arkadaslarim ne :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil