29.8.10

ilk amigurumi denemem


Aslında hep istiyordum amigurumi denemek ama yapamayacağımı düşünüp vazgeçtim bu yüzden..Sonra Betül Hanım'ın sayfasıyla tanışıp bebek yapımını aşamalı aşamalı anlatmış olduğunu görünce bir cesaret başladım,ve bir gece bitti..İkra istedi aslında ben sayfayı gezerken görüp "anne bebek yap,pembe olsun" dedi ama pembe ipim olmadığı için bir dahaki sefere yapmak için söz verdim.gerçekten çok zevkli ama ilk başlayanlar için biraz uğraştırıcı oluyor.Daha basit şeylerle başlamak daha mantıklı..Tekrar çok teşekkür ediyorum Örgü Oyuncakları'na :))Çok mutlu olduk anne-kız..İkra bebeğe güzel bebek diye şarkılar söyledi ilk bir kaç dakika şimdi bıraktı elinden..Doyumsuz bizim çocuklarımız.Her şey önlerinde olunca..:)

Bebek Kardeş ismi de İkra'nın verdiği isim ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder