3.3.11

Fırında Pırasa


Her ne kadr keyfimiz kaçsa da yazmaya devam..Wordpress'ten blog açtım ama yazılarımı taşımadım..Sevemedim orayı..Burda buluşmaya devam..

Pırasayı ailece severiz..Genelde zeytinyağlısını yaparım ama bu kez değişik bir tat olsun istedim..Süper oldu tavsiye ederim..

1 kilo pırasa
1 büyük boy patates
1 soğan,3-4 diş sarımsak..
Beyaz Peynir,kaşar peynir,salça tuz..

Pırasalar ince ince doğranır soğan ve patatesle kavrulur..Patateslerin pişmesi için çok az su eklenir..Fırın tepsisine yayılır..Normalde bunu beşamel sos döküp üstüne kaşar rendeleyerek fırınlarsanız Pırasa Graten olur ancak ben beşameli sevmediğim için değişik yaptım..

Üstüne kaşar ve beyaz peynir rendeledim en son hazırladığım salçalı sosu gezdirip 200 derecelik fırına verdim..:)

2 yorum:

  1. pırasa süper görünüyor canım.bende taşıdım blogumu yedekde bulunsın diye ama dns değiştirip giriyorum .şuan sorun yok.inşallahda olmaz.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. pırasaya bayılırım harika görünüyor ellerine sağlık canım.
    bende katılıyorum burası evim gibi olmuş.oraya alışamıyorum.

    YanıtlaSil