15.2.13

Çilekli Pasta





Kocacığıma ve kızıcığıma sevgililer günü pastası yaptım dün gece..

Pandispanyası için
5 yumurta
5 kahve fincanı un
5 kahve fincanı şeker
kabartma tozu,vanilya

kek hamuru yapıp önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında 45 dakika pişirdim.Soğumaya bıraktım

Kreması için
2 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı pirinç unu
3 su bardağı süt
1 su bardağından az toz şeker

Muhallebi hazırladım Ve soğuttum
 diğer tarafta orman meyveli krem şantimi hazırladım ve soğuyan muhallebiyle karıştırdım.
Keki 2 ye böldüm krema sürdüm çilek dizdim ikinci katı kapattım her tarafına kalan kremayı yedirdim ve yeniden çilek dizdim.

2 saat buzdolabında bekletildikten sonra mideye inmeye hazır hale geliyor..
Bu tarifimi Gelibolu17 arkadaşıma Porselen Demlik çay saati etkinliğine gönderiyorum..

10 yorum:

  1. afiyet bal şeker olsun ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık harika olmuş :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ohh ellerine sağlık canım,afiyet şifa olsunnn,çok teşekkürler şimdi yayınladım bak burda
    http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2013/02/cilekli-pasta.html genen beklerim,selamlar hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık (: Başarılar

    YanıtlaSil
  5. Elinize sağlık pastayı görünce uzun zamandır pasta yapmadığım aklıma geldi...Bloğunuzu izlemeye aldım mutlu hafta sonu dilerim...

    YanıtlaSil
  6. nefis görüntü eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  7. Elinize sağlık canım çekti.. afiyet olsun blogunuzu takipteyim.. bende beklerim bloguma.. sevgiler..
    cigdemdengule.blogspot.com

    YanıtlaSil