28.7.12

Cevizli pasta


Kolay ve leziz bir pasta  yaptım yine..

Pandispanyası diğer pastalarımla aynı .
8 kaşık şeker
8 kaşık un
4 yumurta
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya

pandispanyası 180 derecede önceden ısıtılmış fırında pişirilir..Diğer tarafta pudingi hazırlanır..Kakaolu hazır puding kullandım..Pandispanya 2 ye bölünür.İçine puding ve ceviz konularak 2. katı kapatılır.En üstede aynı şekilde puding ve ceviz dökülür..
Tarifimi İftar Bereketi adlı etkinliğe ev sahibeliği yapan arkadaşım
Gelibolu17/Midedenkalbe'ye gönderiyorum 

2 yorum:

  1. Merhaba canım çok teşekkürler güzel pastan için,ellerine sağlık..burda yayında http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/07/cevizli-pasta.html gene bekliyorum selamlar :)

    YanıtlaSil
  2. ELLERİNE SAĞLIK CANISI ÇOK GÜZEL PASTA AFİYETLE BENİM YERİMEDE YE...

    YanıtlaSil