6.7.12

PATATESLİ-PATLICANLI TARİFLER ETKİNLİĞİ (SOSLU PATATES HAŞLAMA)


Bu güzel tarifi için arkadaşıma çok teşekkür ediyorum.Biliyorsunuz patatesli patlıcanlı tarifler etkinliğine başladım ama tek tek blogları dolaşıp davetiye gönderemedim ne yazıkki..Katılmak isteyen herkese kapım açık..Duyan gelsin diyorum..Ramazan boyunca sürecek bu etkinlik,en kısa zamanda da blogları dolaşmayı planlıyorum.Tembellik etmezsem :) 


TARİF NO :07
TARİFİ GÖNDEREN:YÖRESEL YEMEK VE ÖRGÜ

 

Malzemeler:
 1- Kilo Haşlamalık patetes
2- Baş kuru sogan 
1- Kaşık domates salçası
1-Tatlı kaşıgı  biber salçası
Kara biber pul biber arzuya göre bahara koyabilirsiniz 
1- Çay bardagı sıvıyag

Yapılışı:
 Haşladıgımız patetesleri soyup yarıya kesip hazırlıyoruz soganı kavurupsalçasını baharatları ekleyip yaptıgımız bu sosu pateteslerin üzerin boca döküyoruz üzerinede isdediginiz baharatı serpe bilirsiniz çayın yanında şahane kahvaltılık oluyo denemek isterse:niz buyurun ve arkadaşımın düzenledigi PATETESLİ PATLICANLI TARİFLER ETKİNLİGİ  :PİTİ PİTİ MUTFAKTA  ya gönderiyorum kendisine kolay gelsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder