13.3.09

Patatesli-Havuçlu Brüksel Lahanası ve Yoğurtlu Brokoli Çorbası..



Brokoli Çorbası için malzemeler..
3 çorba kaşığı yoğurt (dolu dolu)
1 çay bardağı pirinç
1 yemek kaşığı un (dolu dolu)
1 yumurta
400 gr brokoli
tuz,su..
nane,yağ..

Bir tencerede yoğurda un iyice yedirilir.Üzerine yumurtası eklenip çırpılır..Tuz ve suyu ilave edilir ve kaynayana kadar sürekli karıştırılır..Kaynayınca altı kısılır pirinçler haşlanana kadar beklenilir..
Brokolilerde haşlanır ve rondodan geçirilip kaynayan tencereye yavaş yavaş ilave edilir..Bir taşım daha kaynatılıp üzerine naneli yağ yakılır..Ben çok sevdim.İkra da öyle.Brokoli yemeyenler için alternatif olabilir..


Brüksel lahanasını İkra "op (top) yiyom" diye diye yiyor ama az olsun..O da bir şey..Yarasın kuzuma :))

9 yorum:

  1. Canım harika görünüyor.Brokoli çorbası tarifini not ettim.En yakın zamanda deniycem.Umarım bizde beğeniriz.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,ziyareti iadeye geldim:)))Bundan sonra daha çok gelirim,sizi de izlemeye aldım.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Canım benim ilgine çok teşekkür ederim.Bugün daha iyiyiym ama bir günde geçecek bir şey değil neyse bugünüme bin şükür,biraz ailevi onun için pek detaylı yazamadım.
    Brokoli çorbasını bende evde sık sık yapıyorum,çok severim ellerine sağlık.
    Öptüm.Hayırlı haftasonları.

    YanıtlaSil
  4. tariflerinin ikisinide not aldım.çok güzel görünüyor.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çok leziz görünüyorlar,ikrayada afiyet bal şeker şifa olsun canım..

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık neyrancım.ben ikisine de bayılıyorum.sevgilerle

    YanıtlaSil
  7. anam anammm bayilirim bruksel lahanasina, ben de kiyamli salcali bol soganli yapiyorum ve ba-yi-li-yo-rumm!
    ellerine saglik canim cekti, en kisa zamanda yapiyim ben walla..

    YanıtlaSil
  8. ellerinize sağlıkbrokoli çorbasını ben başka şekilde yapıyordumbirdeböyle deniycem sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. canım çekti valla.en kısa zamanda çorbayı yapıcam :D

    YanıtlaSil