14.3.13

Terbiyeli Şehriye Çorbası..

Daha önce de söylemiştim ,çorba benim vazgeçilmezim.Çorbasız bir akşam yemeği düşünemiyorum.Hemen bir tarif paylaşmak istedim sizlerle..


1 havuç
1 tablet tavuk suyu
maydanoz,tel şehriye

Terbiyesi için
2 kaşık yoğurt
1 kaşık un
yarım limon suyu
1 yumurta sarısı

Havuç tereyağ da kavrulur,bu aşamada ince kıyılmış maydanozlar eklenir.tablet eklenir ve sıcak su eklenip kaynaması beklenir.Kaynayınca tel şehriyesi dökülür.Diğer tarafta terbiyesi hazırlanır.Ilıştırılarak pişen çorbaya dökülür.Ve kaynayıncaya kadar karıştırılır.Kısık ateşe alınır.Tuzu eklenir.Bir taşım kaynatılıp kapatılır..

1 yorum:

  1. Merhaba! bizim evde de çorba eksik olmaz. Değişik tarifler çok işime yarıyor. Terbiyeli çorbalar da başka güzel oluyor :)
    Tariflerinizi veriş şekliniz hoşuma gitti. Kısa ve öz. Bana da beklerim, takipleşmek dileğiyle.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil