22.5.12

MAKARNALAR ETKİNLİĞİ (TAVUK KAVURMALI MAKARNA)


Tarif No : 16
Tarifi Gönderen :POZİTİF PEMBE
Tarif adı :TAVUKLU MAKARNA
BU GÜZEL LEZZET İÇİN  ARKADAŞIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM..SEVGİLERİMİ YOLLUYORUM..ELLERİNE SAĞLIK..
Tavuk Kavurmalı Makarna
1 paket makarna
1 büyük tavuk göğsü filetosu-kuşbaşı doğranacak
4-5 tane taze soğan
10 tane kültür mantarı
2 tane yeşil biber
2 tane kırmızı biber
3 diş sarımsak
yağ,tuz baharat
Makarnayı içine azıcık yağ  damlatarak haşlayın.Tavuk kavurmayı yapmak için Vog tavada zetinyağında önce mantarı,biberleri ve soğan sarımsağı soteledim daha sonra tavuğu ilave edip kavurdum.Baharat ve tuzunuda katınca haşlanan makarnaları süzerek tavuklu kavurmaya ilave ettim.Bir-iki kere beraber çevirdim.Ve servise hazır maydonoz koymak isterdim ama bir önceki günden içli köfteye salataya derken kalmamış:((
İşte bukadar...Bu tarif ''MAKARNALAR'' etkinliğine Çaçoranagidiyor.http://yasamladans.blogspot.com/arkadaşımdaki diğer makarnalara bir bakın derim ben...

4 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Una ricetta deliziosa!!!! Ciao

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel makarna tarifinin yanına bir de bende tarifin var,alırsan çok sevınırım.Bol makarnalı günler.

    YanıtlaSil