29.4.12

ÇORBALARIMIZ ETKİNLİĞİ (MISIRLI AYRAN AŞI ÇORBASI)

Tarif No : 36
Tarifi Gönderen :PİTİ PİTİ MUTFAKTA
Tarif Adı :MISIRLI AYRAN AŞI ÇORBASI


Arkadaşlar etkinliğimizin bitmesine çok az kaldı..Katılımlar azaldı..Katılımlarınızı bekliyorum..Yeni etkinliğimizin konusu ne olsun ?Bu konuda fikirleşelim istiyorum..Hadi kızlar etkinliğe :)


Bu çorba bizim evin en sevilen çorbası..Kızım çok sevdiği için öyle tabii.En kral çorbadır benim için..


Buğdayı akşamdan ıslatıp bir güzel kaynatıyoruz..Pişince içine konserve mısırımızı katıyoruz..Diğer tarafta yoğurt ve 2 kaşık un iyice çırpıyoruz ve çorbanın suyuyla ılıştırıyoruz.Burada püf nokta,tuzunu kaynadıktan sonra katmak ve kaynayana kadar karıştırmak..Kaynayınca altını iyice kısıp,kısık ateşte biraz daha pişiriyoruz..Ben sıvıyağ damlattım..İsteğe göre terayağ konulabilir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder