18.4.12

ÇORBALARIMIZ ETKİNLİĞİ(MISIRLI DOMATES ÇORBASI)

Tarif No : 26
Tarifi Gönderen :
SUSAM ÇÖREKOTU
Tarif Adı :MISIRLI DOMATES ÇORBASI


BU GÜZEL TARİFİ İÇİN SUSAMÇÖREKOTU ANNEMİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..:)


MISIRLI DOMATES ÇORBASI
Serin havaların vazgeçilmezidir çorbalar:) nisan yağmurlarıyla serinlik de gelince hemen içimizi ısıtıverecek, lezzetiyle damaklarımızı şenlendirecek güzel bir çorba pişirdim,çoğumuzun yaptığı gibi kaşar peynirli domates çorbası yapmak üzereyken DAHA ÖNCE YAPTIĞIM KAŞARLI DOMATES ÇORBASI BURADA TIK dondurucuda bulunan mısırları çorbaya ilave etmeye karar verdim,iyi de etmişim dedik:)
öncelikle küçük bir tencerede mısırları haşladım,
çorba tenceresinde 1 kaşık zeytinyağı,1 kaşık köy tereyağı ve 2 silme kaşığı unu un kokusu gidecek kadar kavurdum,
1 çorba kaşığı domates salçası,1 çorba kaşığı biber salçası ve 1 su bardağına yakın domates rendesini ilave ettim,
1 su bardağı sütü yavaş yavaş ilave edip unu (topaklanmadan)karıştırdım,homojen bir yapı sağlandıktan sonra haşladığım mısırları ilave ettim,
kısa mir müddet daha kaynattıktan sonra ocağı kapattım karabiber ve kırmızı pul biber ilavesi ile afiyetle yedik:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder