17.4.12

ÇORBALARIMIZ ETKİNLİĞİ(DÜĞÜN ÇORBASI)

Tarif No : 25
Tarifi Gönderen : PİTİ PİTİ MUTFAKTA
Tarif Adı :DÜĞÜN ÇORBASI

Çorba etkinliği olur da Düğün Çorbası olmadan olur mu dedim ve mis gibi bir düğün çorbası pişirdim..


Kemikli et
sarımsak
2 kaşık un
4 kaşık yoğurt
et suyu ve sirke

Kemikli et düdüklüde haşlanıp didilir..Kaynayan etsuyuna etler eklenir..Diğer tarafta un ve yoğurt karıştırılıp çorbanın suyundan eklenerek ılıştırılır ve çorbaya katılır,kaynayana kadar sürekli karıştırılır..Sirke ile dövülmüş sarımsak çorbaya ilave edilir..tuzu eklenir..Kısık ateşte helmelenmesi sağlanıp kapatılır..

1 yorum:

  1. Merhaba canım nasılsın? bomboz bulutlu ve karanlık bir Gelibolu sabahından selamlar olsun :)
    Amanın bak spikerler gibi giriş yaptım gördün mü :)

    Susamçörekotu annem etkinlikleirmizi hiç kaçırmazdı hep destek olurdu yıllardır fakat son zamanlarda rahatsızlığından dolayı pek destek veremiyor ve üzülüyor bu duruma bana yorum bırakmış demişki,son tariflerimi sen benim yerime etkinliklere alırmısın demiş rica etmiş,bende güzel bir çorba gördüm blogunda onu sana haber vermek istedim alırmısın kendine haber verirsen iyi olur,,teşekkürler tarif burda canım,kolya gelsinnnn

    http://susamcorekotu.blogspot.com/2012/04/misirli-domates-corbasi.html

    YanıtlaSil