12.4.12

ÇORBALARIMIZ ETKİNLİĞİ (SARIMSAKLI ÇORBA / ANNEANNE ÇORBASI)

YİNE BENDEN BİR TARİF OLSUN
BU TARİF BENİM KÜÇÜKLÜĞÜMDEN KALAN BİR LEZZET..RAHMETLİ ANNEANNEMİN SEVEREK YEDİĞİM,MİSAFİRLERİN DAHİ BU ÇORBAYI İSTEDİĞİ MEŞHUR SARIMSAKLI ÇORBASI..HER YİYEN DERDİ Kİ BEN DE YAPIYORUM AMA SENİNKİ GİBİ OLMUYOR..HAKİKATEN BEN DE ANNEANNEMİN ÇORBASININ LEZZETİNİ YAKALAYAMADIĞIMI DÜŞÜNÜP HİÇ YAPMADIĞIM BİR ÇORBAYDI..BUGÜN YAPIP SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM..EĞER SİZ DE YAPARSANIZ ANNEANNEMİN RUHUNA BİR FATİHA OKUR MUSUNUZ ?

Tarif No : 14
Tarifi Gönderen : PİTİ PİTİ MUTFAKTA
Tarif Adı : SARIMSAKLI ÇORBA / ANNEANNE ÇORBASI

100 gr kıyma
arpa şehriye
salça
sarımsak
yarım limon

kıyma güzelce kavrulur,salçası eklenir..iyice kavrulduktan sonra tuzu,karabiberi,suyu eklenerek kaynamaya bırakılır..kaynayınca arpa şehriyesi eklenir..Diğer tarafta sarımsaklar dövülüp tuzla ovulur (dövülmesi şart bence) ve limonu sıkılır..daha sonra çorbaya eklenir ve kısık ateşte pişirilmeye devam edilir..

1 yorum:

  1. sarımsaklar kim bilir bu çorbaya ne kadar yakışmıştır
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil